Projekt i implementacja gry komputerowej z elementami logicznymi wykorzystujacej Unreal Development Kit.


Wstęp

Rozdzial 1
Wprowadzenie do gier komputerowych

1.1 Historia gier komputerowych
1.2 Podzial gier komputerowych


Rozdzial 2
Biblioteki do tworzenia gier

2.1 CryEngine 3 SDK
2.2 Unity 4


Rozdzial 3
Przedstawienie Unreal Development Kit

3.1 Czesci skladowe UDK
3.2 Interfejs programu


Rozdzial 4
Projekt gry komputerowej z elementami logicznymi

4.1 Glówne zalozenia
4.2 Funkcje glównych klas


Rozdzial 5
Implementacja gry z wykorzystaniem Unreal Development Kit

5.1 Struktura plików i ustawienia
5.2 Programowanie klas
5.3 Tworzenie menu i interfejsu
5.4 Tworzenie modeli
5.5 Tworzenie poziomów


Podsumowanie
Literatura

Zalaczniki:
-projekt/kody zródlowe
-pliki instalacyjne

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>