Projekt serwomechanizmu wspomagania ukladu kierowniczego samochodu osobowego.

 


Rozdzial I.
Hydrauliczne serwomechnizmy kierownicze

1. Cel zastosowania, ogólna klasyfikacja i zarys rozwoju
historycznego
2. Geometria ukladów kierowniczych pojazdów kolowych i opory
skrecania kól
3. Serwomechanizmy kierownicze z kinematycznym sprzezeniem
zwrotnym (serwomechanizmy hydromechaniczne)
a. Zasada działania
b. Konstrukcja mechanicznego ukladu kierowniczego i
rozmieszczenie zaworu rozdzielczego i silownika
c. zawory rozdzielcze.
d. Silowniki
e. pompy
f. instalacja hydrauliczna
g. przyklady konstrukcji


Rozdzial II.
Ogólne zasady projektowania i obliczania ukladów hydraulicznych


1. Projektowanie zaworów rozdzielczych.
2. Obliczanie serwomechanizmów kierowniczych dla stanów
ustalonych.
3. Zawór z otwartym przeplywem w polozeniu neutralnym (OPEN
CENTRE)
4. Przebieg obliczen instalacji hydraulicznej.
5. Bilans cieplny i obliczenia cieplne ukladów hydraulicznych.


Literatura

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>