Projekt wdrożenia systemu zarządzania jakością iso 9001 na wybranym przykładzie
5 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Zarządzanie jakością- podstawy i koncepcja zarządzania jakością. Rola i przeznaczenie Systemu Zarządzania Jakością.
1.1 Geneza pojęcia jakości oraz historia działań związanych z jakością.
1.2 Główni twórcy nowoczesnego zarządzania jakością.
1.3 Ewolucja normy ISO 9001.
1.4 Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw.
1.5 System zarządzania jakością w oparciu o wymagania standardu ISO 9001:2000.
1.6 Kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management)- podstawowe zasady. Interpretacja elementów 5S.
1.7 Certyfikacja systemów jakości zgodnych z normą ISO 9001:2000.
Rozdział 2
Wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000 na przykładzie firmy Elektroinwest Kwidzyn Spółka Jawna .
2.1 Elektroinwest Kwidzyn Spółka Jawna .- zarys historyczny, specyfika oraz zakres działalności.
2.2 Podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu zarządzania jakością.
2.3 Struktura organizacyjna i projekt zmian struktury organizacyjnej.
2.4 Przygotowanie i etapy wdrażania Systemu Zarządzania Jakością w poszczególnych działach organizacji. Tworzenie procedur systemowych.
2.5 Znaczenie Księgi Jakości w Systemie Zarządzania Jakością.
2.6 Wybór jednostki certyfikującej.
Rozdział 3
Problemy, korzyści i koszty związane z wrażaniem Systemu Zarządzania Jakością.
3.1 Problemy związane z wdrażaniem Systemu Zarządzania Jakością.
3.2 Koszty Związane z wdrażaniem Systemu Zarządzania Jakością.
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|