Promocja bezpieczenstwa w zakładzie pracy jako kluczowy element strategii ograniczania wypadków.

Wstęp ………..3

Rozdzial 1.
Stan bezpieczenstwa i higieny pracy w Polsce

1.1 Analiza wypadków przy pracy ………..4
1.1.1 Statystyka wypadków przy pracy w Polsce ………..5
1.1.2 Przyczyny i okolicznosci wypadków przy pracy……….. 9
1.2 Choroby zawodowe – struktura i wskazniki ………..15


Rozdzial 2.
Kultura bezpieczenstwa w przedsiębiorstwie

2.1 Pojecie kultury bezpieczenstwa ………..23
2.2 Kultura bezpieczenstwa a kultura organizacyjna ………..26
2.3 Budowanie klimatu bezpieczenstwa w przedsiębiorstwie ………..29


Rozdzial 3.
Promowanie bezpieczenstwa pracy

3.1 Eksplikacja pojecia promocja ………..32
3.2 Promowanie bezpieczenstwa pracy a ksztaltowanie kultury bezpieczenstwa……….. 35
3.2.1 Działania promocyjne na rzecz ograniczania chorób zawodowych i wypadków……….. 35


Zakończenie ………..38
Bibliografia ………..39
Spis rysunków ………..41
Spis wykresów ………..41
Spis tabel ………..41

 

Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>