Promocja jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie XYZ – studium przypadku
22 października 2015
Wstęp
Rozdział I.
Strategia marketingowa jako narzedzie zarządzania marketingowego przedsiębiorstwa
1.1. Teoretyczne podstawy marketingu
1.2. Strategia i zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie
1.3. Promocja i jej znaczenie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
Rozdział II.
Charakterystyka i dzialalnosc marketingowa przedsiębiorstwa xyz
2.1. Charakterystyka działalności Przedsiębiorstwa XYZ
2.2. Oferta towarów, polityka cenowa i kanaly dystrybucji Przedsiębiorstwa XYZ
2.3. Reklama i promocja sprzedaży w Przedsiebiorstwie XYZ
Rozdział III.
Marketingowa charakterystyka przedsiębiorstwa xyz – otoczenie, konkurencja, dostawcy
3.1. Analiza otoczenia firmy XYZ
3.2. Elementy marketingowych strategii działalności przedsiębiorstwa XYZ
3.3. Perspektywiczne zalozenia strategii promocyjnej
3.4. Znaczenie strategii marketingowych w rozwoju firmy XYZ
Zakończenie
Bibliografia
Literatura naukowa i popularno-naukowa
Artykuly i materialy zródlowe
Wykaz tabel, wykresów i rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|