Promocja Polski za granicą – wymiar instytucjonalny, ocena i wnioski
3 marca 2019
Wstęp………3
Rozdział 1
Terminologia i geneza promocji
1.1 Definicje promocje………5
1.2 Rodzaje działań promocyjnych………6
1.3 Strategie promocyjne………10
1.4. Prawne i kulturowe uwarunkowania promocji. Makro i mikrootoczenie przedsiębiorstwa………11
Rozdział 2
Promocja Polski –wymiar instytucjonalny
2.1 Instytucje zajmujące się promocją Polski………15
2.1.1. Polska organizacja turystyczna………15
2.1.2. PAIZ………18
2.1.3. Ministerstwo Kultury Polski i dziedzictwa narodowego………20
2.1.4. Polski instytut filmowy oraz promocja polskich filmów za granicą)………21
2.2 Rola i zaangażowanie instytucji publicznych w promocję gospodarczą………22
Rozdział 3
Regionalny wymiar promocji
3.1. Promocja Polski w poszczególnych województwach………27
3.2. Strategia promocji Polski za granicą………39
3.3. Problemy z wypracowaniem wspólnej strategii Polski za granicą………41
Podsumowanie………44
Literatura………46
Spis fotografii………48
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|