Promocja Polski za granicą – wymiar instytucjonalny, ocena i wnioski

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział 1
Terminologia i geneza promocji

1.1 Definicje promocje………5
1.2 Rodzaje działań promocyjnych………6
1.3 Strategie promocyjne………10
1.4. Prawne i kulturowe uwarunkowania promocji. Makro i mikrootoczenie przedsiębiorstwa………11


Rozdział 2
Promocja Polski –wymiar instytucjonalny

2.1 Instytucje zajmujące się promocją Polski………15
2.1.1. Polska organizacja turystyczna………15
2.1.2. PAIZ………18
2.1.3. Ministerstwo Kultury Polski i dziedzictwa narodowego………20
2.1.4. Polski instytut filmowy oraz promocja polskich filmów za granicą)………21
2.2 Rola i zaangażowanie instytucji publicznych w promocję gospodarczą………22


Rozdział 3
Regionalny wymiar promocji

3.1. Promocja Polski w poszczególnych województwach………27
3.2. Strategia promocji Polski za granicą………39
3.3. Problemy z wypracowaniem wspólnej strategii Polski za granicą………41


Podsumowanie………44
Literatura………46
Spis fotografii………48