Promocja usług telefonii stacjonarnej na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
23 października 2015
Wstęp………. 3
Rozdział I.
Definicja, narzedzia i rola promocji w dzialalnosciprzedsiębiorstwa
1. Definicja promocji………. 4
2. Narzedzia promocji i ich rola w realizowaniu celów przedsiębiorstwa ………. 7
3. Specyfika promocji usług ……….25
Rozdział II.
Charakterystyka rynku telefonii stacjonarnej w Polsce
1. TP S.A. w nowej sytuacji rynkowej i kierunki rozwoju usług telekomunikacyjnych na swiecie………. 27
2. Oferta produktowa ……….35
3. Klienci TP S.A……….. 38
Rozdział III.
Rozwiazania promocyjne stosowane przez TP S.A.
1. Koncepcja dzialan marketingowych ………. 41
2. Narzedzia promocji stosowane przez TP S.A……….. 43
3. Rola promocji w sukcesię TP. S.A. ………. 56
Zakończenie………. 58
Bibliografia………. 59
Spis tabel, rysunków, wykresów ………. 60
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|