Promocja wewnątrzorganizacyjnej kultury bhp, jako strategi budowania bezpiecznego środowiska pracy

7 grudnia 2021 0 Przez administrator


Cel i zakres pracy

Rozdział 1
Bezpieczeńśtwo i higiena pracy w środowisku polskich przedsiębiorstw

1.1. Wypadek przy pracy – definicja i analiza pojęć
1.1.1. Wykaz statystyczny wypadków w polskich organizacjach i przedsiębiorstwach
1.1.2. Okoliczności oraz przyczyny wypadków przy pracy
1.2. Choroby zawodowe – przedstawienie problematyki podmiotu

Rozdział 2
Kultura bezpieczeństwa i higieny pracy w przedsiębiorstwach

2.1. Pojęcie kultury bezpieczeństwa w ujęciu organizacyjnym
2.2. Rozbieżność kultury bezpieczeństwa względem organizacyjnej
2.3. Budowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w przedsiębiorstwie

Rozdział 3
Metodyka promocji szerzenia kultury bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie

3.1. Definicja i analiza pojęcia promocji
3.2. Wewnętrzny marketing i promocja kultury BHP w organizacji

Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Spis rysunków
Spis wykresów
Spis tabel