Promocja zdrowia w mediach lokalnych na przykładzie analizy artykułów z Ekspressu XYZ w latach 2009-2010.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Streszczenie……….4
Wstęp……….5

Rozdział I.
Zagadnienia dotyczące promowania zdrowia przez środki masowego przekazu w świetle literatury.

1.1. Geneza promocji zdrowia……….8
1.2. Sposoby definiowania promocji zdrowia……….12
1.3. Promocja zdrowia a edukacja zdrowotna i prewencja……….16
1.4. Strategie działania promocji zdrowia……….19
1.5. Narodowy Program Zdrowia jako kierunkowskaz działań z zakresu promocji zdrowia……….24
1.6. Istota komunikowania masowego……….27
1.7. Prasa, jako podstawowy środek masowego przekazu……….30
1.8. Funkcje prasy a promowanie wartości zdrowia……….33

Rozdział II.
Metodologia badań własnych.

2.1. Przedmiot i cel badań……….38
2.2. Problemy i hipotezy badawcze……….39
2.3. Badane zmienne i ich wskaźniki……….43
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….46

Rozdział III.
Analiza badań własnych.

3.1. Charakterystyka Ekxpressu XYZ jako gazety promującej wartość zdrowia………..51
4.2. Problemy zdrowotne poruszane w artykułach Ekspressu XYZ………..53
4.2.1. Stomatologia………..53
4.2.2. Problemy zdrowotne związane ze wzrokiem………..54
4.2.3. Problemy związane z kręgosłupem………..55
4.2.4. Pozostałe choroby………..56
4.3. Odbiorcy treści z zakresu promocji zdrowia, do których adresowane są artyluły 'Expressu XYZ’……….58
4.4. Metody działania proponowane w treści artykułów 'Expressu XYZ’………..59
4.5. Zgodność treści z zakresu promocji zdrowia z Narodowym Programem Zdrowia………..66

Podsumowanie……….77
Zakończenie……….81
Bibliografia:……….84
Wykaz rysunków:……….89