Przeglad i charakterystyka zawieszen.

 


Wstęp

Rozdzial 1.
Teoria zawieszenia

1.1 Wpływ parametrów zawieszenia na komfort i bezpieczenstwo
jazdy
1.2 Tlumienie
1.2.1 Tlumienie tarciem suchym
1.2.2 Tlumienie tarciem wiskotycznym
1.3 Drgania swobodne
1.4 Drgania wymuszone
1.5 Oddzialywanie drgan na czlowieka


Rozdzial 2.
Zawieszenia pojazdów samochodowych i jego elementy

2.1 Elementy stabilizacyjne zawieszenia
2.1.1 Informacje ogólne
2.1.2 Rodzaje elementów stabilizacyjnych
2.2 Elementy hydropneumatyczne
2.2.1 Informacje ogólne


Rozdzial 3.
Rodzaje zawieszen samochodowych

3.1 Informacje ogólne
3.2 Zawieszenia zalezne
3.2.1 Informacje ogólne
3.2.2 Sztywna os
3.2.3 Zawieszenie zalezne mostu pednego
3.3 Zawieszenia niezalezne
3.3.1 Informacje ogólne
3.3.2 Zawieszenia kól przednich
3.4 Zawieszenia niekonwencjonalne
3.4.1 Informacje ogólne
3.4.2 Rodzaje zawieszen niekonwencjonalnych
3.5 Zawieszenia pneumatyczne
3.5.1 Informacje ogólne
3.5.2 Poduszki powietrzne
3.5.3 Konstrukcja i funkcjonowanie ukladu zawieszenia
pneumatycznego
3.5.4 Automatyczne sterowanie wysokoscia pojazdu
3.5.5 Reczne sterowanie poziomu
3.6 Przyklady konstrukcji zawieszen
3.6.1 Informacje ogólne
3.6.2 Przyklady konstrukcji
3.6.2.1 Zawieszenia Renault V.I.
3.6.2.2 Zawieszenia Volvo serii FL


Podsumowanie
Bibliografia

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>