Przydatnosc podrecznika w nauczaniu srodowiska spoleczno-przyrodniczego w klasię I.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Rola i zadania podreczników szkolnych
1.1. Istota i funkcje podreczników szkolnych
1.2. Specyfika podreczników do srodowiska spoleczno-przyrodniczego
Rozdział II
Zakres i uklad tresci w podreczniku do srodowiska
spoleczno-przyrodniczego dla klasy I, a wymagania programu
2.1. Ogólna struktura podrecznika
2.2. Charakterystyka wybranych podreczników do
srodowiska spoleczno-przyrodniczego dla klasy I
– analiza tresci
2.3. Zgodnosc podrecznika z Programem srodowiska
spoleczno-przyrodniczego
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych
3.1. Cele, problemy, hipotezy badawcze
3.2. Metody, techniki, narzedzia stosowane w pracy
3.3. Zakres i organizacja badan
Rozdział IV
Analiza wyników badan
Zakończenie
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|