Przygotowanie wczesnoszkolne dzieci do rozpoczęcia nauki w szkołach podstawowych ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących na przykładzie placówki xyz

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział 1
Badany problem w literaturze przedmiotu

1.1. Istota pojęcia dojrzałości szkolnej ………4
1.2. Metody badania dojrzałości szkolnej……… 7
1.3. Rozwój psychofizyczny dziecka w młodszym wieku szkolnym ………9
1.4. Metody aktywizujące ………12
1.4.1. Istota metod aktywizujących……… 12
1.4.2. Metody aktywizujące w wychowaniu wczesnoszkolnym……… 14
1.4.3. Efektywność metod aktywizujących………15


Rozdział 2
Podstawy metodologiczne badań własnych

2.1. Uzasadnienie wyboru tematu; cel i problem badań……… 17
2.2. Metody, techniki i narzędzia badań………19
2.3. Charakterystyka badanej placówki………24


Rozdział 3
Prezentacja i analiza wyników badań własnych

3.1. Wyniki badań wywiadu, ankiet i obserwacji………27
3.2. Ocena pracy wychowawczo-dydaktycznej przedszkola z dziećmi w zakresie dojrzałości szkolnej – wykonanie testu……… 30
3.3. Końcowa analiza porównawcza badanych dzieci………40


Zakończenie
Bibliografia