Public relations jako instrument kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie „XYZ”

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp…………3

Rozdział 1.
Istota public relations

1.1. Pojęcie i funkcje public relations…………4
1.2. Public relations a pokrewne dziedziny…………6
1.2.1. Reklama a PR…………7
1.2.2. Marketing a PR…………7
1.2.3. Propaganda a PR…………8
1.3. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations…………8
1.3.1.Istota komunikacji…………10
1.3.2.Zagrozenia w komunikacji przy użyciu środków jezykowych…………12
1.4. Charakterystyka narzedzi public relations: Sponsoring, Lobbing, Organizowanie imprez specjalnych (targi i wystawy), Internetowe public relations…………13


Rozdział 2.
Tworzenie pozytywnego wizerunku i tozsamosci przedsiębiorstwa

2.1. Wizerunek a tozsamosc przedsiębiorstwa…………24
2.2. Typy wizerunków…………25
2.3. Elementy wpływajace na wizerunek …………26
2.4. System identyfikacji wizualnej…………27


Rozdział 3.
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy XYZ

3.1. Opis firmy XYZ…………37
3.2. Czynniki budujace wizerunek firmy XYZ…………39
3.3. Public relations stosowane przez firme XYZ…………43


Zakończenie…………47
Schematy, tabele, obrazki…………48
Bibliografia…………49