Public relations w administracji publicznej – wybrane zagadnienia
24 marca 2022
Wstęp
Rozdział I
Public relations w literaturze przedmiotu
1.1.Zagadnienia terminologiczne administracji publicznej – geneza i rozwój
1.2.Początki public relations
1.3.Definicja public relations
1.4.Cele i instrumenty public relations
Rozdział II
Kształtowanie wizerunku w administracji publicznej
2.1. Wizerunek i reputacja administracji publicznej
2.2. Odbiorcy działań public relations w administracji publicznej
2.3. Znaczenie komunikowania z interesariuszami w administracji publicznej
2.4. Instrumenty działań public relations w administracji publicznej
Rozdział III
Działania wizerunkowe wobec klientów administracji publicznej
3.1. Poziom obsługi klienta
3.2. Internet jako medium wizerunkowe
3.2.1. Narzędzia służące do prowadzenia działań public relations
3.2.2. Media społecznościowe w działaniach public relations
3.3. Działania promocyjne i imprezy wizerunkowe
Rozdział IV
Public relations w sytuacjach kryzysowych
4.1. Sytuacje kryzysowe w teorii public relations – przyczyny i rodzaje
4.2 Zasady i formy komunikacji kryzysowej
4.3. Zadania public relations po zakończeniu kryzysu
4.4. Przykłady sytuacji kryzysowych w administracji publicznej
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|