Public relations w administracji publicznej – wybrane zagadnienia

24 marca 2022 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Public relations w literaturze przedmiotu

1.1.Zagadnienia terminologiczne administracji publicznej – geneza i rozwój
1.2.Początki public relations
1.3.Definicja public relations
1.4.Cele i instrumenty public relations

Rozdział II
Kształtowanie wizerunku w administracji publicznej

2.1. Wizerunek i reputacja administracji publicznej
2.2. Odbiorcy działań public relations w administracji publicznej
2.3. Znaczenie komunikowania z interesariuszami w administracji publicznej
2.4. Instrumenty działań public relations w administracji publicznej

Rozdział III
Działania wizerunkowe wobec klientów administracji publicznej

3.1. Poziom obsługi klienta
3.2. Internet jako medium wizerunkowe
3.2.1. Narzędzia służące do prowadzenia działań public relations
3.2.2. Media społecznościowe w działaniach public relations
3.3. Działania promocyjne i imprezy wizerunkowe

Rozdział IV
Public relations w sytuacjach kryzysowych

4.1. Sytuacje kryzysowe w teorii public relations – przyczyny i rodzaje
4.2 Zasady i formy komunikacji kryzysowej
4.3. Zadania public relations po zakończeniu kryzysu
4.4. Przykłady sytuacji kryzysowych w administracji publicznej

Zakończenie
Bibliografia