Kategoria: Public Relations

Prace z dziedziny Public Relations . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Public relations w jednostkach administracji publicznej.

Przez administrator

Wstęp ………2 Rozdział I Public relations w literaturze przedmiotu 1.1. Geneza public relations……… 4 1.2. Definicja PR……… 6 1.3. Cele public relations ………10 1.4. Instrumenty public relations……… 12 Rozdział II Koncepcja wizerunku i misji w administracji publicznej 2.1. Pojęcie wizerunku……… 21 2.2. Kierunki kreowania i kształtowania wizerunku administracji publicznej……… 24 2.3. Kształtowanie wizerunku administracji publicznej ………28 2.4. Znaczenie misji ………31 2.5. Formulowanie misji ………33 2.6. Wizja i misja jednostek administracji publicznej ………35 Rozdział III Działania public relations w administracji publicznej 3.1. Działania promocyjne jako jedne z podstawowych form aktywizacji ………39 3.2. Program strategii public relations gminy Lochów……… 40 3.3. Zadania…

Rekrutacja jako instrument budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy Mota-Engil Central Europe S.A.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I Pojęcie wizerunku pracodawcy i rola mediów w jego formowaniu. 1.1. Definicja wizerunku……… 4 1.2. Media w ksztaltowaniu wizerunku……… 6 1.3. Rankingi pracodawców……… 12 Rozdział II Proces rekrutacji i jego znaczenie w ksztaltowaniu wizerunku pracodawcy. 2.1. Funkcja rekrutacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi………15 2.2. Nieformalne metody rekrutacji……… 17 2.3. Ogloszenia w mediach……… 21 2.4. Targi pracy, konferencje, seminaria……… 23 Rozdział III Rola rekrutacji w ksztaltowaniu wizerunku Mota-Engil jako pracodawcy. 3.1. Cechy zalozonego wizerunku Mota-Engil jako pracodawcy: jak firma chce się przedstawiac na rynku pracy?……… 26 3.2.Koncepcja rekrutacji w firmie Mota-Engil: co firma czyni, rekrutujac? ………. 29 3.3. Wizerunek Mota-Engil…

Kreowanie medialnego wizerunku polityka. Wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego w wybranych tygodnikach opinii.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Teoretyczne aspekty marketingu politycznego. 1.Definicja marketingu politycznego……….4 2.Przyczyny powstania i rozwoju marketingu politycznego……….6 3.Róznice i podobienstwa pomiedzy marketingiem ekonomicznym a marketingiem politycznym……….7 4.Determinanty specyfiki marketingu politycznego……….8 4.1.Produkt polityczny……….9 4.2.Kampania wyborcza……….9 4.3.Zachowanie wyborcze……….11 Rozdział II. Public relations jako narzedzie marketingu politycznego. 1.Przeglad definicji public relations……….12 2.Komunikowanie werbalne i niewerbalne……….13 3.Reputacja, czyli tozsamosc i wizerunek……….15 4.System identyfikacji wizualnej i leksykalnej jako elementy komunikowania i tozsamosci polityka……….16 5.Media relations……….17 6.Czarny PR, czyli propaganda polityczna……….19 7.Polityczny PR a reklama polityczna……….19 Rozdział III. Medialny wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego. 1.Elementy biograficzne……….23 2.Wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego w mediach na przykładzie wybranych tygodników opinii……….24 2.1.Wizerunek Aleksandra Kwasniewskiego…

Rola marketingu politycznego w procesię kreowania wizerunku polityka na przykładzie kampanii prezydenckiej z 2000 roku.

Przez administrator

Wstęp………..2 Rozdział 1. Kreowanie wizerunku w mediach 1.1 Uwagi ogólne……….. 4 1.2 Definicja wizerunku Typy wizerunków politycznych……….. 7 1.3 Kreowanie wizerunku polityka……….. 13 1.4 Media relations jako instrument kreowania wizerunku politycznego……….. 14 1.4.1 Inicjowanie kontaktu z mediami……….. 14 1.4.2 Kształtowanie wypowiedzi dla mediów……….. 15 1.4.3 Media relations – telewizja……….. 18 1.4.4 Media relations – radio ………..20 1.4.5 Media relations – prasa ………..22 Rozdział 2. Polityczna reklama negatywna 2.1 Uwagi ogólne ………..23 2.2 Typologie politycznych reklam negatywnych……….. 26 2.3 Cele kampanii negatywnej ………..27 2.4 Oddzialywanie reklamy negatywnej ………..29 Rozdział 3. Pojedynek wizerunków – Kwasniewski versus Krzaklewski – kampania prezydencka 3.1 Uwagi…

Internet jako źródłopropagandy politycznej

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Internet – nowy instrument środków masowego przekazu 1.1. Geneza Internetu 1.2. Charakterystyka Internetu 1.3. Internet w liczbach 1.4. Internet a komunikacja polityczna Rozdział 2 Internet a marketing polityczny 2.1. Pojęcie marketingu politycznego 2.2. Geneza marketingu politycznego 2.3. Reklama a public relations 2.4. Techniki marketingu politycznego 2.4.1. Strona internetowa 2.4.2. Systemy wyszukiwania informacji i katalogi tematyczne 2.4.3. Przyciski reklamowe i bannery 2.4.4. Techniki multimedialne 2.4.5. Reklamy droga internetowa 2.4.6. Grupy dyskusyjne 2.4.7 Listy dyskusyjne 2.4.8. Listy dystrybucyjne Rozdział 3 Wykorzystanie Internetu na polskiej scenie politycznej 3.1. Opis analizy wykorzystania Internetu 3.2. Internet zródlem informacji o partiach politycznych 3.3.…

PR w Polsce i na Swiecie czyli skuteczne kreowanie wizerunku

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział I Co to wlasciwie jest Public Relations? 1. Definicje…………6 2. Skad się wzielo public relations?…………10 3. Na czym polega wspólczesne public relations.?………….4 Rozdział II Public relations a działania marketingowe, przygotowanie programu i zarządzanie kryzysowe 1. PR na tle dzialan marketingowych organizacji …………17 2. Przygotowanie programu dzialan public relations …………23 3. Postepowanie w przypadku kryzysu…………7 Rozdział III Strategia dzialan public relations dla Prokom Software S.A 1. Diagnoza stanu firmy………… 31 2. Cel dzialan public relations………… 36 3. Program dzialan public relations…………41 4. Komunikacja w kryzysię dla Prokom Software S.A………… 54 5. Harmonogram dzialan na dwanascie miesiecy dla Prokom Software…

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy przy pomocy dzialan public relations oraz innych technik wspomagajacych,

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I Istota public relations 1.1. Co to jest Public Relations……….5 1.2. Geneza i rozwój Public Relations……….7 1.3. Kodeks etyczny Public Relations……….9 1.4. Planowanie Public Relations……….11 Rozdział II Public relations jako instrument komunikowania się z otoczeniem 2.1. Komunikacja zewnetrzna……….15 2.2. Metody wspólpracy………20 2.3. Wewnetrzne Public Relations………28 2.4. Metody wspólpracy………31 2.5. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych………33 2.6. Ochrona srodowiska………40 Rozdział III PR a inne formy budowania pozytywnego wizerunku firmy 3.1. Public Relations na tle dzialan marketingowych organizacji………46 3.2. Sponsoring i jego rodzaje………50 3.3. Promocja w tworzeniu tozsamosci firmy ………53 3.4. Reklama………55 3.5. Public Relations w internecie………57 Rozdział IV Marketingowa charakterystyka działalności…

Kampania wyborcza w mediach.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Kampania wyborcza w mediach 1.1. Zjawisko profesjonalizacji kampanii wyborczej 1.1 .Strategie w kampanii wyborczej 1.2. Media reklamy politycznej 1.3.1. Istota reklamy politycznej (wyborczej) 1.3.2. Klasyfikacja i typy mediów reklamy politycznej 1.3.3. Projektowanie politycznej kampanii reklamowej 1.4. Telewizyjna reklama polityczna Rozdział 2. Prawne aspekty prezydenckiej kampanii wyborczej w 2000 roku 2.1. Zasady wyboru Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2.2. Agitacja wyborcza a przepisy ordynacji prezydenckiej 2.3. Wyborcze działania mediów publicznych i komercyjnych w świetle obowiazujacych przepisów 2.4. Finansowanie kampanii wyborczej Rozdział 3. Kampania prezydencka w mediach w Polsce w 2000 roku 3.1. Preferencje medialne w strategiach wyborczych wybranych kandydatów 3.2.…

Kreowanie wizerunku firmy na przykładzie telefonii komórkowej

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Public relations w procesię komunikacji rynkowej 1.1. Istota i funkcje public rclations ……….5 1.2. Zakres dzialalnosci, cele i strategie public relations……….13 1.3. Komunikacja zewnetrzna i wewnetrzna firmy……….18 Rozdział 2. Kreowanie wizerunku firmy 2.1. Public relation jako metody kreowania wizerunku firmy………..25 2.2. Działania podejmowane podczas kreowania wizerunku firmy ……….31 2.3. Wyodrebnione techniki public relations……….33 Rozdział 3. Heyah- operator komórkowy 3.1. Rynek usług telefonii komórkowej w Polsce w latach 1998 – 2003……….38 3.2. Charakterystyka firmy Heyah ……….42 Rozdział 4. Analiza dzialan public relations firmy Heyah 4.1. Promocja rozwoju firmy ……….45 4.2. Ocena skutecznosci dzialan firmy w zakresię public relation……….50…

Wpływ mediów na wizerunek spoleczny artysty na podstawie historii zycia Michaela Jacksona

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Media masowe i ich wpływ na opinie publiczna. 1.1 Media jako Lródlo informacji. 1.2 Media a opinia publiczna w kontekscie manipulacji. 1.3 Prasa tabloidowa (rozrywkowa) . 1.4 Zaleznosc mediów od opinii publicznej. Rozdział II. Historia zycia Michaela Jacksona tworzaca obraz artysty genialnego -czyli dlaczego jego egzystencja wzbudzala zainteresowanie mediów? Rozdział III. Obecnosc mediów w życiu Michaela Jacksona i ich wpływ na ksztaltowanie się jego wizerunku w oczach opinii publicznej. Zakończenie. Bibliografia.

Kamapania wyborcza do VII kadencji sejmu. Analiza na podstawie opinii tygodników opiniotwórczych pod tytulem Wprost i Polityka.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Rys historyczny Sejmu w Polsce 1.1 Sejm w II Rzeczpospolitej Polskiej. 1.2 Sejm o okresie Polskiej Republiki Ludowej. 1.3 Sejm po 1989 roku. Rozdział 2. Kampania wyborcza w 2011 roku do Sejmu 2.1 Ordynacja wyborcza 2.2 Znane twarze kampanii wyborczej w 2011 roku do Sejmu 2.3 Parytety i transfery polityczne w wyborach do Sejmu 2.4 Podstawowe zasady prowadzenia kampanii wyborczej. 2.5 Przelom kampanii wyborczej do Sejmu i agitacyjne formy przekazu komunikatu wyborczego. Rozdział 3. Analiza wyników wyborczych do VII kadencji Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej. 3.1 Analiza wyników wyborczych w ujęciu statystycznym. Zakończenie Bibliografia Spis ilustracji

Czarny PR w kampaniach wyborczych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1. Wybory jako podstawowe narzedzie obywateli do decydowania O losach kraju. 1.1. Wyjasnienie pojęćuzywanych w pracy. 1.2. Zasady działania partii politycznych w Rzeczypospolitej Polskiej. 1.3. Podstawy prawne przeprowadzania wyborów do wladz samorzadowych, krajowych i Parlamentu Europejskiego. 1.4. Ramy prawne prowadzenia kampanii wyborczych. Rozdział 2. Kampanie wyborcze jako podstawowy element zdobycia elektoratu. 2.1. Kreowanie wizerunku partii politycznych. 2.2. Kreowanie wizerunku kandydatów. 2.3. Program polityczny i gospodarczy partii a kampania wyborcza. 3.3. Metody docierania do wyborców. Rozdział 3. Czarny PR jako znaczacy srodek prowadzenia kampanii wyborczych w Polsce. 3.1. Zasady etyki w PR. 3.2. Historia czarnego PR. 3.3. Czarny PR…

Rola reklamy w kampanii wyborczej.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Reklama jako element zycia społecznego 1.1. Poczatki i rozwój reklamy 1.2. Istota reklamy, jej cele i funkcje 1.3. Środki masowego przekazu stosowane w reklamie 1.4. Rodzaje reklamy Rozdział II. Charakterystyka kampanii wyborczej 2.1. Pojęcie i istota kampanii wyborczej 2.2. Rodzaje kampanii wyborczej 2.3. Analiza czynników decydujacych o realizacji celów kampanii wyborczej Rozdział III. Miejsce i znaczenie reklamy w kampanii wyborczej 3.1. Istota i znaczenie marketingu politycznego 3.2. Istota i rola reklamy politycznej 3.3. Wpływ mediów na przebieg i wyniki politycznych kampanii wyborczych Zakończenie Bibliografia

Autokreacja wizerunku politycznego na przykładzie Andrzeja Leppera

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Kreowanie wizerunku 1.1.Pojęcie i istota wizerunku 1.2.Funkcje wizerunku i jego kreowanie 1.3.Pojęcie, funkcje i style autoprezentacji Rozdział 2. Istota komunikacji niewerbalnej 2.1.Komunikacja werbalna i niewerbalna – problemy terminologiczne 2.2.Formy komunikacji niewerbalnej 2.3.Funkcje komunikacji niewerbalnej 2.4.Psychologia klamstwa 2.5.Jezyk migowy jako pozawerbalna forma komunikacji Rozdział 3. Wizerunek polityczny andrzeja leppera. komponenty komunikacji werbalnej i pozwerbalnej 3.1.Sylwetka Andrzeja Leppera – rys biograficzny 3.2.Elementy autokreacji lidera Samoobrony 3.3.Wyglad zewnetrzny i kreowanie pozytywnego wizerunku 3.4.Ekspresja twarzy 3.5.Mowa ciala 3.6.Komunikacja wokalna Zakończenie Bibliografia

Wizerunek portali spolecznosciowych na przykładzie Facebooka I Naszej-klasy.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Wizerunek pojecie, rola i znaczenie 1.1. Istota wizerunku 1.2. Narzedzia kreowania wizerunku 1.3. Wizerunek w Internecie 1.4. Wizerunek portali spolecznosciowych Rozdział II Charakterysyka portali spolecznosciowych 2.1. Facebook 2.2. Nasza-klasa Rozdział III Możliwościkomunikowania się za pomoca portali spolecznosciowych 3.1. Komunikowanie się za pomoca Facebook 3.2. Komunikowanie się za pomoca Nasza-klasa 3.3. Porównanie portali 3.4. Opinie uzytkowników Zakończenie Bibliografia Spis tabel Spis wykresów Aneks

Rola dyrektora w budowaniu wizerunku szkoly.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Wizerunek – podstawowe zagadnienia w literaturze przedmiotu 1.1. Definicja i rodzaje wizerunku………. 5 1.2. Wizerunek, marka i tozsamosc szkoly ……….7 1.3. Elementy wizerunku szkoly………. 10 1.4. Sposoby i narzedzia kreowania wizerunku szkoly Rozdział II. Rola dyrektora we wspólczesnej szkole 2.1. Kierunki przemian w zarządzaniu oswiata………. 18 2.2. Dyrektor, jako menadzer ……….20 2.3. Dyrektor liderem grona pedagogicznego………. 23 2.4. Kompetencje dyrektora szkoly ……….25 Rozdział III. Metodologiczne zalozenia pracy 3.1. Cel i przedmiot badan ……….29 3.2. Problemy badawcze i hipotezy………. 29 3.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze………. 30 3.4. Charakterystyka terenu badan i grupy badawczej ……….31 Rozdział IV. Metody…

Public relations w społecznych kampaniach antyuzaleznieniowych w internecie.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I Rola PR w kampaniach społecznych 1.1. Narzedzia PR ……….. 5 1.2. Kampanie społeczne-rola i znaczenie ……….. 7 1.3. Zastosowanie PR w kampaniach społecznych ………..14 Rozdział II Rola mediów w promocji kampanii społecznych 2.1. Media masowe jako narzedzia komunikacji ……….. 17 2.2. Rola Internetu w komunikacji ………..20 2.3. Wybrane kampanie społeczne ………..24 Rozdział III Analiza wybranych kampanii społecznych 3.1. Kampania antyalkoholowa „Zachowaj trzezwy umysl” ………..28 3.2. Kampania „Nie pij mamo ja juz zyje” ………..30 3.3. Kampania „Narkotyki na co mi to” ………..32 3.4. Kampania „Nie wiaz zycia z papierosem”……….. 36 3.5. Kampanie antyuzaleznieniowe na swiecie ………..37 3.6. Podsumowanie…

Public Relations w ksztaltowaniu wizerunku państwa na przykładzie Polski.

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1. Pojęcie Public Relations 1.1. Definicja 1.2. Techniki i narzedzia public relations 1.3. Cele public relations 1.4. Public Relations w Polsce Rozdział 2. Pojęcie i istota wizerunku państwa 2.1. Definicja i istota wizerunku państwa 2.2. Czynniki kształtujące wizerunek państwa 2.3. Rodzaje wizerunku państwa i funkcje 2.4. Narzedzia PR wykorzystywane do promocji wizerunku państwa 2.5. Wizerunek a osobowosc kraju Rozdział 3. Analiza i ocena kreowania wizerunku Polski 3.1. Ocena wizerunku Polski i Polaków 3.2. Elementy (czynniki) kształtujące wizerunek Polski w swiecie 3.3. Kształtowanie wizerunku Polski przed przystapieniem do Unii Europejskiej 3.4. Strategie modyfikacji wizerunku Polski Podsumowanie Bibliografia

Wykorzystanie Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie HAP Armatura.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział 1. Istota wizerunku przedsiębiorstwa 1.1 Próba zdefiniowania pojęcia wizerunek przedsiębiorstwa………. 5 1.2 Relacja miedzy wizerunkiem a tozsamoscia przedsiębiorstwa………. 7 1.3 Rodzaje wizerunku przedsiębiorstwa ……….10 1.4 Odbiorcy wizerunku przedsiębiorstwa ……….13 1.5 Komponenty wizerunku przedsiębiorstwa………. 16 1.6 Public relations jako narzedzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa………. 18 Rozdział 2. Public relations w Internecie 2.1 Definicja e-PR ……….23 2.2 Róznice pomiedzy e-PR a tradycyjnym Public Relations……….. 25 2.3 Grupy docelowe……….27 2.4 Narzedzia Public Relations w sieci ……….29 2.5 Monitoring zasobów Internetu ……….38 Rozdział 3. Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa HAP Armatura 3.1 Charakterystyka przedsiębiorstwa………. 41 3.2 Wybrane elementy public relations jako narzedzia budowy wizerunku HAP…

Wizerunek medialny Leo Messiego

Przez administrator

Wstęp……….2 Rozdział 1 Pojęcie wizerunku medialnego i metody jego opisu. 1.1. Definicja i charakterystyka wizerunku medialnego……….4 1.2. Tworzenie wizerunku na przykładzie show biznesu……….8 1.3. Metody badania wizerunku medialnego……….11 Rozdział 2 Lionel Messi – charakterystyka jako czlowieka i pilkarza. 2.1 Lionel Messi – ogólna charakterystyka……….15 2.2 Kariera klubowa……….20 2.3 Kariera reprezentacyjna……….24 Rozdział 3 Wizerunek medialny Lionela Messiego: cechy skladowe i medialne podstawy kształtowania. 3.1 Dziecinstwo, choroba i talent……….28 3.2 Wierny barwom klubowym, postrzegany z klubem, mes que un club……….32 3.3 Genialny pilkarz. Nagrody tytuly……….33 3.4 Kochajacy partner i ojciec……….36 3.5 Messi dobroczynca, dzialalnosc charytatywna……….37 3.6 Rysy na wizerunku. M.in. sytuacja z…

Reakcja na krytyke jako element budowy pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział I. Ogólne zagadnienia public relations 1.1 Pojęcie i istota public relations……….. 6 1.2 Wizerunek i tozsamosc firmy ………..9 1.3 Reputacja firmy ………..13 1.4 Identyfikacja otoczenia firmy……….. 15 1.5 Komunikowanie jako podstawowa metoda public relations……….. 17 1.6 Zagrozenia w komunikacji przy użyciu środków jezykowych……….. 21 1.7 Etyka w biznesię i public relations ………..22 Rozdział II. Reakcja na krytyke oraz konflikty elementem budowania wizerunku firmy 2.1 Reakcja na krytyke ………..25 2.1.1 Rodzaje i źródła krytyki……….. 28 2.1.2 Przedmiot krytyki zewnetrznej i wewnetrznej………..29 2.1.3 Formy i metody kwalifikacji krytyki……….. 30 2.2 Skarga i krytyka……….. 32 2.3 Pojęcie konfliktu ………..35 2.3.1 Rodzaje…

Public relations jako instrument kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie „XYZ”

Przez administrator

Wstęp…………3 Rozdział 1.Istota public relations 1.1. Pojęcie i funkcje public relations…………4 1.2. Public relations a pokrewne dziedziny…………6 1.2.1. Reklama a PR…………7 1.2.2. Marketing a PR…………7 1.2.3. Propaganda a PR…………8 1.3. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations…………8 1.3.1.Istota komunikacji…………10 1.3.2.Zagrozenia w komunikacji przy użyciu środków jezykowych…………12 1.4. Charakterystyka narzedzi public relations: Sponsoring, Lobbing, Organizowanie imprez specjalnych (targi i wystawy), Internetowe public relations…………13 Rozdział 2. Tworzenie pozytywnego wizerunku i tozsamosci przedsiębiorstwa 2.1. Wizerunek a tozsamosc przedsiębiorstwa…………24 2.2. Typy wizerunków…………25 2.3. Elementy wpływajace na wizerunek …………26 2.4. System identyfikacji wizualnej…………27 Rozdział 3. Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy XYZ 3.1. Opis firmy…

Public relation jako narzędzie pozyskiwania dla organizacji non profit.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I PR jako narzedzi promocji organizacji 1.1. Promocja w działalności marketingowej organizacji 1.2. Zdefiniowanie i istota public relation 1.3. Cel i znaczenie public relation Rozdział II Public relation w organizacji non –profit 2.1. Charakterystyka i specyfika organizacji no n profit 2.2. Charakterystyka rynku non profit 2.3. Specyfika działalności public relations w organizacjach non profit Rozdział III Kalendarz Moon dla fundacji Viva – studium przypadku 3.1. Charakterystyka działania organizacji fundacji Viva 3.2. Szczególowy opis dzialan public relation dotyczacych projektu 3.4. Ocena efektów podjetych dzialan Rozdział IV Kalendarz moon badanie wlasne 4.1. Metodologia badania 4.2. Wywiad z organizatorami 4.3. Wywiad…

Kreowanie przez media wizerunku artysty na przykładzie Michaela Jacksona

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział 1. Wpływ mediów masowych na opinie spoleczenstwa. 1.1. Media zródlem informacji………..6 1.2. Manipulacja opinia publiczna………..10 1.3. Dziennikarstwo tabloidowe………..13 Rozdział 2. Zyciorys Michaela Jacksona – genialnego artysty, filantropa i dziwaka. 2.1. Narodziny legendy Michaela Jacksona………..19 2.2. Poczatki i rozkwit kariery solowej………..21 2.3. Konflikt z prawem i pierwsze problemy wizerunkowe………..24 2.4. Smierc Michaela Jacksona………..26 Rozdział 3. Obecnosc mediów w życiu Michaela Jacksona i ich udzial w ksztaltowaniu wizerunku artysty oraz wpływ na opinie publiczna. 3.1. Cel pracy i metoda badawcza………..30 3.2. Medialny wizerunek Michaela Jacksona przed oskarzeniami o pedofilie………..31 3.3. Michael Jackson oskarzony po raz pierwszy………..39 3.4. Michael Jackson ponownie…

Znaczenie public relations na przykładzie Coca-Cola.

Przez administrator

Rozdział 1 Istota Public Realtions 1.1. Pojęcie i funkcja Public Relations 1.2. Geneza i rozwój Public Relations 1.3. Planowanie Public Relations Rozdział 2 Instrumenty Public Relations 2.1. Media Relations 2.2. Sponsoring – jako element rozwoju/forma finansowania 2.3. Lobbing – znaczenie w działalności gospodarczej Rozdział 3 Kształtowanie wizerunku firmy na przykładzie Coca-Cola 3.1. Historia Coca-Coli 3.2. Analiza otoczenia konkurencyjnego Coca-Coli 3.3. Public Relations stosowane przez Coca-Cole Zakończenie. Bibliografia