Recepcja basni przez dzieci w wieku przedszkolnym
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Wlasciwosci rozwojowe dziecka w wieku przedszkolnym
1.1. Charakterystyka rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym
1.2. Cechy rozwoju fizycznego i motorycznego dziecka
1.3. Cechy rozwoju procesów poznawczych dziecka
1.4. Cechy rozwoju emocjonalnego i społecznego dziecka
Rozdział 2.
Podstawowe zalozenia wychowania przedszkolnego
2.1. Cele i zadania wychowania przedszkolnego
2.2. Zasady wychowania przedszkolnego
2.3. Metody i formy pracy w przedszkolu
2.4. Funkcje przedszkola wobec dziecka
Rozdział 3.
Recepcja basni przez dzieci w wieku przedszkolnym
3.1. Charakterystyka basni jako gatunku literackiego
3.2. Rola nauczyciela w ksztaltowaniu recepcji basni przez dziecko
3.3. Basn i jej recepcja przez dzieci
Rozdział 4.
Metodologia badan wlasnych
4.1. Cel, przedmiot badan oraz pytania badawcze glówne i szczególowe
4.2. Metody, techniki i narzedzia badawcze
4.3. Charakterystyka terenu badan i badanej populacji
Rozdział 5.
Recepcja basni przez dzieci 4-5 letnie. Analiza badan wlasnych
5.1. Recepcja basni o Czerwonym Kapturku
5.2. Recepcja basni o Szewczyku Dratewce
5.3. Recepcja basni o Brzydkim kaczatku
5.4. Recepcja basni o Calineczce
5.5. Recepcja basni o Kopciuszku
5.6. Recepcja basni o Królewnie Sniezce
5.7. Recepcja basni o Dziewczynce z zapalkami
5.8. Recepcja basni o Jasiu i Malgosi
5.9. Recepcja basni o Spiacej Królewnie
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|