Regulacje chroniace młodych odbiorców w europejskich systemach medialnych.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp 6

Rozdział 1.
Mlodzi w swiecie mediów

1.1. Istota i rola mediów……… 8
1.2. Pozytywne oddzialywanie mediów na zachowania i rozwój mlodego czlowieka……… 11
1.2.1. Telewizja ………11
1.2.2. Prasa ………12
1.2.3. Internet……… 13
1.2.4. Telefon ………13
1.3. Negatywny wpływ środków masowego przekazu na osobowosc dzieci i młodzieży ………14
1.3.1. Telewizja ………15
1.3.2. Reklamy……… 18
1.3.3. Prasa……… 19
1.3.4. Telefon……… 21
1.3.5. Przemoc w mediach……… 21

Rozdział 2.
Kontrola spoleczna

2.1. Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w przepisach miedzynarodowych ………24
2.2. Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w Polsce ………26
2.3 Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w wybranych krajach Europy ………29
2.3.1. Holandia ………29
2.3.2. Francja……… 31
2.3.3. Wielka Brytania……… 34
2.3.3. Niemcy ………36

Rozdział 3.
Strategie wychowawcze

3.1. Kontrola rodzicielska ………40
3.2. Kontrola obywatelska……… 43

Zakończenie ………48
Bibliografia


Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto