Regulacje chroniace młodych odbiorców w europejskich systemach medialnych.
23 października 2015
Wstęp 6
Rozdział 1.
Mlodzi w swiecie mediów
1.1. Istota i rola mediów……… 8
1.2. Pozytywne oddzialywanie mediów na zachowania i rozwój mlodego czlowieka……… 11
1.2.1. Telewizja ………11
1.2.2. Prasa ………12
1.2.3. Internet……… 13
1.2.4. Telefon ………13
1.3. Negatywny wpływ środków masowego przekazu na osobowosc dzieci i młodzieży ………14
1.3.1. Telewizja ………15
1.3.2. Reklamy……… 18
1.3.3. Prasa……… 19
1.3.4. Telefon……… 21
1.3.5. Przemoc w mediach……… 21
Rozdział 2.
Kontrola spoleczna
2.1. Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w przepisach miedzynarodowych ………24
2.2. Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w Polsce ………26
2.3 Regulacje prawne chroniace młodych odbiorców mediów w wybranych krajach Europy ………29
2.3.1. Holandia ………29
2.3.2. Francja……… 31
2.3.3. Wielka Brytania……… 34
2.3.3. Niemcy ………36
Rozdział 3.
Strategie wychowawcze
3.1. Kontrola rodzicielska ………40
3.2. Kontrola obywatelska……… 43
Zakończenie ………48
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|