Reklama jako element aktywności promocyjnej koncernów samochodowych (na przykładzie Mercedes Benz sp. z o.o.)

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp………3

Rozdział I
Istota systemu promocji przedsiębiorstwa

1.1. Promocja a komunikacja marketingowa ………5
1.2. Model komunikacji marketingowej……… 12
1.3. Elementy systemu promocji……… 17
1.4. Koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej……… 23


Rozdział II
Reklama w systemie promocji przedsiębiorstwa

2.1. Ujęcie definicyjne reklamy ………27
2.2. Cele i funkcje reklamy……… 33
2.3. Zróżnicowanie apeli reklamowych ………37
2.4. Cechy współczesnych mediów reklamowych……… 42
2.5. Proces tworzenia i realizacji kampanii reklamowej……… 48


Rozdział III
Reklama w działaniach promocyjnych marek samochodów

3.1. Konkurencja na rynku samochodów osobowych w Polsce ………53
3.2. Znaczenie reklamy w procesie kreowania marek samochodów ………60
3.3. Analiza wybranych kampanii reklamowych zrealizowanych przez koncerny samochodowe……… 64


Rozdział IV
Wykorzystanie reklamy w ramach działań promujących markę Mercedes-Benz

4.1. Geneza oraz rozwój marki Mercedes-Benz ………74
4.2. Analiza aktywności reklamowej właściciela marki Mercedes-Benz ………79
4.3. Zalecenia dotyczące prowadzenia przyszłych działań reklamowych……… 85


Zakończenie……… 94
Bibliografia ………96
Spis rysunków……… 100
Spis tabel……… 101
Streszczenie……… 102