Reklama społeczna i jej wpływ na problem przemocy.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….5

Rozdział I.
Reklama społeczna w teorii

1.1. Definicja reklamy społecznej………. 7
1.2. Historia reklamy społecznej………. 11
1.3. Reklama społeczna jako element marketingu społecznego………. 13
1.4. Rodzaje, cele, funkcje i zadania reklamy społecznej ……….15
1.5. Reklama społeczna jako komunikowanie perswazyjne ………. 21


Rozdział II.
Problematyka przemocy

2.1. Przemoc – próba zdefiniowania zjawiska ………. 24
2.2. Sprawcy przemocy ………. 31
2.3. Ofiary przemocy ………. 35
2.4. Interpersonalne traumatyczne zdarzenia w rodzinie przyczyną i skutkiem cyklów przemocy ……….39
2.5. Przemoc w rodzinie wobec dzieci i jej skutki psychospołeczne w życiu dorosłym, emocjonalnym i społecznym ………. 43
2.6. Analiza sytuacji kobiet w Polsce – psychologiczne problemy bitych kobiet 47
2.7. Przemoc wobec osób starszych ………. 50
2.8. Przemoc wobec zwierząt ……….52


Rozdział III.
Wybrane kampanie reklamowe dotyczące przeciwdziałaniu przemocy

3.1. Reklamy dotyczące przemocy w rodzinie………. 54
3.2. Reklamy dotyczące przemocy wobec kobiet ………. 59
3.3. Reklamy dotyczące przemocy wobec dzieci ……….67
3.4. Reklamy dotyczące przemocy wobec osób starszych ……….74
3.5. Reklamy dotyczące przemocy wobec zwierząt ……….75


Rozdział IV.
Analiza treści wybranych plakatów i spotów reklamowych poświęconych zjawisku przemocy

4.1. Plakat przeciwdziałający przemocy w rodzinie ………. 78
4.2. Przemoc wobec dzieci na plakacie reklamy społecznej ………. 80
4.3. Wpływ spotu reklamowego dotyczącego przeciwdziałaniu przemocy wobec osób starszych na postrzeganie problemu przez społeczeństwo ………. 82
4.4. Plakat reklamy społecznej przedstawiający przemoc wobec zwierząt ………. 87


Zakończenie………. 90
Bibliografia………. 92
Spis rysunków ………. 96
Streszczenie ………. 98