Reklama spoleczna i jej wpływ na problem przemocy.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….5

Rozdział I.
Reklama spoleczna w teorii

1.1. Definicja reklamy społecznej………. 7
1.2. Historia reklamy społecznej………. 11
1.3. Reklama spoleczna jako element marketingu społecznego………. 13
1.4. Rodzaje, cele, funkcje i zadania reklamy społecznej ……….15
1.5. Reklama spoleczna jako komunikowanie perswazyjne ………. 21


Rozdział II.
Problematyka przemocy

2.1. Przemoc – próba zdefiniowania zjawiska ………. 24
2.2. Sprawcy przemocy ………. 31
2.3. Ofiary przemocy ………. 35
2.4. Interpersonalne traumatyczne zdarzenia w rodzinie przyczyna i skutkiem cyklów przemocy ……….39
2.5. Przemoc w rodzinie wobec dzieci i jej skutki psychospołeczne w życiu doroslym, emocjonalnym i społecznym ………. 43
2.6. Analiza sytuacji kobiet w Polsce – psychologiczne problemy bitych kobiet 47
2.7. Przemoc wobec osób starszych ………. 50
2.8. Przemoc wobec zwierzat ……….52


Rozdział III.
Wybrane kampanie reklamowe dotyczace przeciwdzialaniu przemocy

3.1. Reklamy dotyczace przemocy w rodzinie………. 54
3.2. Reklamy dotyczace przemocy wobec kobiet ………. 59
3.3. Reklamy dotyczace przemocy wobec dzieci ……….67
3.4. Reklamy dotyczace przemocy wobec osób starszych ……….74
3.5. Reklamy dotyczace przemocy wobec zwierzat ……….75


Rozdział IV.
Analiza tresci wybranych plakatów i spotów reklamowych poswieconych zjawisku przemocy

4.1. Plakat przeciwdzialajacy przemocy w rodzinie ………. 78
4.2. Przemoc wobec dzieci na plakacie reklamy społecznej ………. 80
4.3. Wpływ spotu reklamowego dotyczacego przeciwdzialaniu przemocy wobec osób starszych na postrzeganie problemu przez spoleczenstwo ………. 82
4.4. Plakat reklamy społecznej przedstawiajacy przemoc wobec zwierzat ………. 87


Zakończenie………. 90
Bibliografia………. 92
Spis rysunków ………. 96
Streszczenie ………. 98