Relacje z rówieśnikami w grupie przedszkolnej jedynaków i dzieci posiadających rodzeństwo
2 marca 2019
Wstęp………..4
Rozdział I
Teoretyczne podstawy badań nad funkcjonowaniem dzieci jedynych i dzieci posiadających rodzeństwo
1. Rodzina jako podstawowe środowisko rozwoju dziecka……….. 6
2. Rozważania o znaczeniu rodziny wielodzietnej i rodziny z dzieckiem jedynym……….. 15
3. Społeczne funkcjonowanie dzieci w grupie przedszkolnej ………..29
Rozdział II
Metodologiczne podstawy własnej pracy badawczej
1. Cel i przedmiot badań……….. 35
2. Problematyka badań ………..37
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….. 40
4. Teren badań……….. 44
Rozdział III
Relacje rówieśnicze badanych dzieci w grupie przedszkolnej
1. Sylwetki dzieci jedynaków……….. 47
2. Ogólna charakterystyka kontaktów jedynaków z rówieśnikami……….. 53
3. Charakterystyka dzieci posiadających rodzeństwo ………..54
4. Ogólna charakterystyka kontaktów społecznych dzieci posiadających rodzeństwo……….. 59
5. Analiza porównawcza 60
Zakończenie ………..62
Bibliografia……….. 64
Aneks nr 1 ………..66
Aneks nr 2 ………..69
Aneks nr 3 ………..70
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|