Rodziny dzieci niepełnosprawnych intelektualnie uczeszczajacych do przedszkola
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Rodzina a dziecko niepelnosprawne – przeglad problematyki
1.1. Ustalenia terminologiczne
1.2. Sytuacja i przezycia emocjonalne rodzin dzieci niepełnosprawnych intelektualnie
1.3. Funkcjonowanie społeczne rodziny
1.4. Charakterystyka wybranych niepelnosprawnosci
1.5. Wychowanie przedszkolne w ujęciu ogólnym
Rozdział 2.
Metodologia badan wlasnych
2.1. Cel, problem, pytania i hipotezy badawcze
2.2. Wlasna metoda, techniki i narzedzia badawcze
2.3. Analiza srodowiska badanego
2.4. Przebieg badan wlasnych
Rozdział 3.
Opinie rodziców dotyczace funkcjonowania przedszkola, do którego uczeszcza ich niepelnosprawne dziecko – wyniki badan wlasnych
3.1.Uwagi wstepne
3.2. Opinia rodziców na temat placówki przedszkolnej
3.3. Wpływ zajęć rehabilitacyjnych na dziecko niepelnosprawne intelektualnie
3.4. Adaptacja dziecka w przedszkolu
3.5. Podsumowanie wyników badan wlasnych
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i wykresów
Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|