Rola dyrektora w budowaniu wizerunku szkoły.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział I.
Wizerunek – podstawowe zagadnienia w literaturze przedmiotu

1.1. Definicja i rodzaje wizerunku………. 5
1.2. Wizerunek, marka i tożsamość szkoły ……….7
1.3. Elementy wizerunku szkoły………. 10
1.4. Sposoby i narzędzia kreowania wizerunku szkoły


Rozdział II.
Rola dyrektora we współczesnej szkole

2.1. Kierunki przemian w zarządzaniu oświatą………. 18
2.2. Dyrektor, jako menadżer ……….20
2.3. Dyrektor liderem grona pedagogicznego………. 23
2.4. Kompetencje dyrektora szkoły ……….25


Rozdział III.
Metodologiczne założenia pracy

3.1. Cel i przedmiot badań ……….29
3.2. Problemy badawcze i hipotezy………. 29
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………. 30
3.4. Charakterystyka terenu badań i grupy badawczej ……….31


Rozdział IV.
Metody i sposoby kreowania wizerunku szkoły przez dyrektorów w świetle badań własnych

4.1. Istota i znaczenie wizerunku szkoły w opinii dyrektorów……….33
4.2. Metody i narzędzia budowania wizerunku szkoły ……….39
4.3. Ocena podejmowanych działań mających wpływ na budowanie wizerunku szkoły………. 46


Podsumowanie i wnioski ……….49
Bibliografia ……….51
Spis tabel, wykresów i rysunków………. 53
Aneks ……….55
Załącznik 1………. 55
Załącznik 2………. 61