Rola gier i zabaw w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli i rodziców podopiecznych Przedszkola XYZ

13 października 2020 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Fazy rozwojowe dziecka na podstawie literatury tematu

1.1. Rozwój dziecka, podstawowe pojęci
1.2. Pojęcie rozwoju w innych subdyscyplinach naukowych
1.3. Typologia rozwoju
1.4. Zmiany rozwojowe- zależności i przyczyny
1.5. Podział życia na poszczególne stadia rozwojowe
1.6. Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym…


Rozdział II
Gry i zabawy edukacyjne a rozwój dziecka w wieku przedszkolnym

2.1. Pojęcie gier i zabaw
2.2. Rola zabaw na rozwój ogólny dziecka w wieku przedszkolnym
2.3. Formy gier i zabaw dydaktycznych
2.4. Wpływ nauczyciela na rozwój dziecka w wieku przedszkolnym


Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1. Cel badań pedagogicznych
3.2. Problemy i hipotezy
3.3. Hipotezy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5. Opis grupy badawczej


Rozdział IV
Rozwój dziecka a gry i zabawy przedszkolne

4.1. Zapoznanie z grupą badawczą
4.2. Opis placówki wychowawczej: Niepubliczne Przedszkole X
4.3. Metody i formy pracy stosowane w przedszkolu X
4.4. Rodzaje zabaw stosowane w Przedszkolu X


Rozdział V
Rola zabawy na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym- analiza indywidualnych przypadków

5.1. Zabawa jako element rozwoju dziecka
5.2. Metody i formy pracy z dziećmi stosowane przez nauczycielki i pomoce nauczyciela oraz wpływ tych metod na rozwój dziecka
5.3. Analiza indywidualnych przypadków
5.3.1. Joanna – charakterystyka zmian rozwojowych
5.3.2. Aleksandra – charakterystyka zmian rozwojowych
5.3.3. Agnieszka – charakterystyka zmian rozwojowych
5.3.4. Lena – charakterystyka zmian rozwojowych
5.3.5. Maja – charakterystyka zmian rozwojowych
5.3.6. Julia – charakterystyka zmian rozwojowych
5.3.7. Blanka – charakterystyka zmian rozwojowych
5.3.8. Dorota– charakterystyka zmian rozwojowych


Zakończenie
Bibliografia
Aneks