Wprowadzenie………… 2
Rozdział I.
Rola grupy rówieśniczej w podejmowaniu planów edukacyjno-zawodowych w świetle literatury przedmiotu………… 4
1. Pojęcie grupy rówieśniczej w świetle literatury …………4
2. Czynniki kształtujące plany edukacyjno-zawodowe młodzieży………… 8
3. Wpływ grupy rówieśniczej na wybór planów edukacyjno-zawodowych w świetle literatury przedmiotu………… 11
Rozdział II.
Założenia metodologiczne badań własnych
1. Przedmiot i cele badań………… 20
2. Problemy i hipotezy badawcze………… 21
3. Zmienne ich kategorie i wskaźniki………… 22
4. Metody i techniki badawcze………… 23
5. Teren, organizacja badań oraz ich przebieg………… 24
Rozdział III.
Wyniki badań własnych
1. Rola rówieśników w wyborze ścieżki edukacyjno-zawodowej …………26
2. Wpływ grupy rówieśniczej a zainteresowania …………33
3. Przynależność do środowiska rówieśniczego………… 37
Zakończenie …………46
Spis tabel …………49
Spis diagramów …………50
Bibliografia …………51
Aneks …………52