Rola i miejsce reklamy w działalności hotelarskiej na przykładzie hoteli Gołębiewski
16 listopada 2021
Wstęp………3
Rozdział I
Reklama jako narzędzie marketingu mix
1.1. Pojęcie, funkcje, istota i cel reklamy ………5
1.2. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy……... 10
1.3. Podział reklamy ………12
1.3.1. Nośniki reklamy ………12
1.3.2. Przedmiot reklamy……… 19
1.3.3. Podmiot reklamy ………20
1.4. Metody oddziaływania reklamy na odbiorcę……… 21
Rozdział II
Reklama, a proces decyzyjny konsumenta
2.1. Charakterystyka i klasyfikacja typów konsumentów ………25
2.2. Proces decyzyjny konsumenta ………29
2.3. Potrzeby, motywy i konsumpcja turystyczna społeczeństwa ………31
2.4. Reklama jako narzędzie wywierania wpływu na konsumenta ………33
Rozdział III
Reklama w działalności hoteli Gołębiewski
3.1. Ogólna charakterystyka hoteli ………38
3.2. Identyfikacja działań reklamowych hoteli Gołębiewski ………40
3.3. Analiza i ocena działań reklamowych prowadzonych przez hotel……… 46
Zakończenie ………52
Bibliografia ………54
Spis tabel, wykresów i rysunków……… 56
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|