Rola i narzędzia marketingu w zarządzaniu firmą branży gastronomicznej na przykładzie „Restauracji Powroty”

24 marca 2022 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Istota marketingu w procesie zarządzania przedsiębiorstwem gastronomicznym

1.1. Pojęcie i specyfika marketingu w gastronomii
1.2. Usługa gastronomiczna, jako produkt
1.2. Postępowanie nabywców na rynku gastronomicznym
1.4. Promocja na ryku usług gastronomicznych

Rozdział II
Składowe sukcesu restauracji jako podmiotu branży gastronomicznej

2.1. Budowanie społeczności wokół marki w social media
2.2. Wnętrze i lokalizacja
2.3. Wybór dostawcy, jako czynnik konkurencyjności
2.4. Menu – wizytówka restauracji
2.5. Przygotowanie personelu i jego wpływ, na jakość obsługi

Rozdział III
Zagadnienia metodologiczne

3.1. Cel i przedmiot badań
3.2. Problemy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.4. Organizacja i przebieg badań
3.5. Charakterystyka badanej populacji
3.6. Motywy i zachowania nabywców usług gastronomicznych oraz ich wpływ na wybór lokalu gastronomicznego – w opinii klientów „Restauracji Powroty”
3.6.1. Częstotliwość korzystania z usług gastronomicznych
3.6.2. Oczekiwania nabywców usług gastronomicznych w odniesieniu do oferty gastronomicznej
3.6.3. Czynniki wpływające na atrakcyjność oferty gastronomicznej
3.6.4. Ocena oferowanych usług gastronomicznych

Wnioski
Spis tabel/wykresów
Bibliografia
Aneksy