Rola nauczyciela w rozwoju psychospołecznym dzieci w klasach I-III szkoły podstawowej w autopercepcji nauczycieli kształcenia zintegrowanego

22 lutego 2023 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Teoretyczne podstawy pracy
I.1. Rozwój psychospołeczny dziecka
I.2. Teorie, stadia rozwoju psychospołecznego dziecka
I.3. Podmioty wspierające rozwój psychospołeczny dzieci
I.4. Prawno – formalne podstawy pracy nauczyciela
I.5. Kompetencje nauczyciela do wspierania rozwoju psychospołecznego dzieci w kl. I – III
I.6. Rola nauczyciela w rozwoju psychospołecznym uczniów w kl. I-III

Rozdział II
Metodologia badań

II.1. Przedmiot i cel badań
II.2. Problematyka badawcza
II.3. Metody, techniki oraz narzędzia badawcze
II.4. Charakterystyka terenu badań i próby badawczej

Rozdział III
Analiza wyników badań

III.1. Tradycyjnie prezentowany wzór roli nauczyciela w autopercepcji badanych
III.2. Działania nauczycieli a rozwój psychospołeczny uczniów w ocenie badanych
III.3. Cechy osobowości nauczyciela wspierającego rozwój psychospołeczny uczniów w ocenie badanych
III.4. Kompetencje nauczyciela wspierające rozwój psychospołeczny uczniów
III.5. Kształtowanie rozwoju psychospołecznego dzieci poza szkołąprzez otoczenie społeczne i zawarte w nim oczekiwania w ocenie badanych

Podsumowanie i wnioski z badań