Rola nauczyciela we wspieraniu dzieci z niepowodzeniami szkolnymi w mlodszym wieku szkolnym

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………2

Rozdział 1
Charakterystyka niepowodzen szkolnych.

1.1. Pojęcie niepowodzen szkolnych uczniów………4
1.2. Rodzaje i źródła niepowodzen szkolnych………7
1.3. Konsekwencje niepowodzen szkolnych………12
1.4. Wpływ pracy nauczyciela na niepowodzenia szkolne ucznia………17


Rozdział 2
Charakterystyka rozwojowa dziecka w mlodszym wieku szkolnym………26

2.1. Pojęcie rozwoju dziecka i jego czynniki.
2.2. Rozwój umyslowy dziecka w mlodszym wieku szkolnym………27
2.3. Rozwój poznawczy i emocjonalny dziecka w mlodszym wieku szkolnym………31
2.4. Rozwój spoleczno-moralny dziecka w mlodszym wieku szkolnym………36


Rozdział 3
Niepowodzenia szkolne i ich przyczyny w ocenie uczniów Szkoly Podstawowej.

3.1. Uwagi metodologiczne………40
3.2. Przyczyny niepowodzen szkolnych w opinii badanych uczniów………46
3.3. Przyczyny niepowodzen szkolnych w opinii nauczycieli………60


Zakończenie………61
Bibliografia………64
Spis wykresów………66
Aneks………67