Rola oraz udział transportu w logistycznej obsłudze potrzeb klienta na rynku globalnym
5 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1
Logistyczne funkcje i zadania firm transportowych
1.1. Charakterystyka transportu i jego rola w logistyce
1.2. Spedycja jako czynnik kształtujący jakość usług transportowych
Rozdział 2
Cele i właściwości logistycznej obsługi potrzeb klienta
2.1. Obsługa klienta – cele i właściwości
2.2. Elementy logistycznej obsługi klienta
2.3. Koszty związane z logistyczną obsługą klienta
Rozdział 3
Zakres oddziaływania transportu na jakość logistycznej obsługi klienta
3.1. Wybór rodzaju transportu a logistyczna obsługa klienta
3.2. Spedytor jako podmiot zarządzający procesem transportowym
Rozdział 4
Analiza studium przypadku w zakresie oddziaływania transportu na poziom logistycznej obsługi potrzeb klienta
4.1. Charakterystyka działalności firmy XYZ sp. Z o.o.
4.2. Analiza udziału firmy XYZ sp. Z o.o. W logistycznej obsłudze potrzeb klienta
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|