Rola procesów transportowych w zapewnieniu właściwego poziomu obsługi klienta branży spożywczej

22 października 2021 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..3

Rozdział I
Teoretyczne podstawy zarządzania logistyką transportu
1.1. Istota podstawowych pojęć w logistyce transportu………. 5
1.2. Metody zarządzania logistyką transportu ……….12
1.3. Podstawowe zasady i narzędzia zarządzania logistyką transportu………. 19

Rozdział II
Charakterystyka rynku produktów spożywczych w Polsce

2.1. Charakterystyka przedsiębiorstw branży spożywczej………. 23
2.2. Struktura produkcji sprzedanej według wielkości firm i form własności ……….27
2.3. Wielkość i struktura zatrudnienia w sektorze spożywczym ……….29

Rozdział III
Działalność badanych firm w zakresie usług logistycznych w sferze dystrybucji

3.1. Analiza i ocena podstawowych form dystrybucji ……….32
3.2. Organizacja systemu dystrybucji ……….34
3.3. Działania logistyczne w magazynie………. 37
3.4. Procesy transportowe ……….41
3.5. Różnorodność usług transportowych oraz ich wpływ na poziom obsługi klienta ……….43
3.6. Wykorzystywane systemy informatyczne………. 45
3.7. Proponowane zmiany, usprawnienia ……….49

Zakończenie………. 51
Bibliografia……….54
Spis tabel………. 56
Spis rysunków ……….56