Rola ruchu w terapii zachowań agresywnych.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………2

Rozdział I.
Agresja. Teoria zjawiska.

1. Psychologiczne definicje agresji………3
2. Przyczyny zachowań agresywnych w świetle literatury przedmiotu……….5
3. Źródła i formy zachowań agresywnych u dzieci w młodszym wieku szkolnym……….8
4. Funkcja i rola ruchu w przezwyciężaniu agresji……….11

Rozdział II
Metodologia badań własnych.

1. Cel i przedmiot badań………13
2 Podejście i pytania badawcze………14
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze………16
4. Teren i organizacja badań………18

Rozdział III
Rola zajęć ruchowych w terapii zachowań agresywnych.

1. Sytuacja dziecka, opis zachowań w środowisku rodzinnym i w szkole……….19
2. Diagnoza………22
3. Ramowy indywidualny program terapii………25
Formy terapii ruchowej dzieci agresywnych……….25
Założenia i cele programu……….27
Opis procesu wdrażania rozwiązań i ich skutków………28
4. Wdrażanie terapii………28

Rozdział IV.
Wnioski………29

Bibliografia………32
Aneksy………33