Rola zabawy i zabawki w przygotowaniu dziecka pięcioletniego do dojrzałości szkolnej.

Wstęp…………3

Rozdział 1.
Wybrane aspekty rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym……….4
1. Dziecko w wieku przedszkolnym w ujęciu psychologii rozwojowej
2. Rola zabawy i zabawki w funkcjonowaniu dziecka w wieku przedszkolnym
3. Dojrzałość szkolna – definicja i kryteria

Rozdział 2
Założenia metodologiczne badań własnych…………19

1. Cel i przedmiot badań
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Zmienne i wskaźniki
4. Metody, techniki i narzędzia badawcze

Rozdział 3. Analiza i wnioski z badań własnych…………31

1. Ogólna charakterystyka grup badawczych
2. Analiza zmiennych zależnych
2.1. Stosunek nauczycieli do założeń programowych edukacji przedszkolnej
2.2. Ocena dojrzałości umysłowej, społecznej, fizycznej i emocjonalnej oraz szkolnej wychowanków przedszkola w opinii nauczycieli
3. Analiza zmiennych niezależnych
3.1 Typy zabaw preferowane przez wychowanków przedszkola
3.2 Typy zabaw preferowane przez nauczycieli przedszkola
3.3 Opinia nauczycieli o najważniejszych celach zabaw dydaktycznych, ruchowych, konstrukcyjnych i tematycznych
3.4 Typy zabaw spontanicznych występujących w grupie badanych dzieci pięcioletnich
4. Weryfikacja hipotez

Zakończenie…………42
Bibliografia
Aneks

Aby pobrać, wyślij SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto