Rozwój emocjonalno – społeczny dziecka z autyzmem.
6 marca 2019
Wstęp……….2
Rozdział I
Charakterystyka autyzmu w literaturze przedmiotu.
1.1. Definicje autyzmu, historia pojęcia……….4
1.2. Autyzm według Leo Kannera i Hansa Aspergera……….7
1.3. Przyczyny autyzmu: teorie biologiczne, środowiskowe, relacyjne……….13
1.4. Dziecko z cechami autyzmu a zaburzenia o podobnej etiologii……….18
Rozdział II
Cechy i rozwój dziecka z diagnozą autyzmu.
2.1. Rozwój emocjonalno – społeczny……….23
2.2. Komunikacja z otoczeniem……….28
2.3. Rozwój sensoryczno – motoryczny……….32
2.4. Charakterystyka wybranych aspektów zachowania……….37
Rozdział III
Metodologiczne podstawy badań własnych.
3.1. Wybór metody, techniki i narzędzi badawczych……….42
3.2. Cel i problematyka badań……….45
3.3. Charakterystyka badanej osoby i jej rodziny……….47
3.4. Prezentacja i interpretacja badań własnych……….50
Zakończenie……….61
Bibliografia……….63
Strony internetowe……….64
Aneks……….65
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|