Rozwój fizyczny i motoryczny 15-letnich uczniów w Gimnazjum nr 1 w XYZ realizujący obowiązkowy program wychowania fizycznego na tle rówieśników…

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Rozwój fizyczny i motoryczny 15-letnich uczniów w Gimnazjum nr 1 w XYZ realizujący obowiązkowy program wychowania fizycznego na tle rówieśników uczestniczących w nadobowiązkowych zajęciach z piłki nożnej w Klubie Sportowym „OKS” w roku szkolnym 2010/2011.

Wstęp……….4

Rozdział 1
Charakterystyka szkoły i klubu

1.1. Tradycje wychowania fizycznego w szkole……….7
1.2. Tradycje sportu dzieci i młodzieży w klubie ……….8
1.3. Aktywność fizyczna badanych grup ……….10
1.4. Poziom wiedzy o wychowaniu fizycznym i sporcie badanych i ich rodziców ……….11


Rozdział 2
Metodologia pracy

2.1. Uzasadnienie tematu pracy
2.2. Analiza literatury przedmiotu………. 13
2.3. Analiza bazy źródłowej………. 15
2.4. Pytania badawcze ……….16
2.5. Zakres terytorialny i cenzury czasowe………. 17
2.6. Konstrukcja i układ pracy……….18
2.7. Uzasadnienie tezy głównej ……….18
2.8. Tezy etapowe………. 20
2.9. Metody i narzędzia badawcze………. 20
2.9.1. Rozwój metod oceniających budowę ciała i sprawność motoryczną………. 21
2.9.2. Wymagania stawiane metodom i narzędziom badawczym ……….26
2.9.3. Podstawy teoretyczne oceny budowy ciała ……….28
2.9.4. Założenia teoretyczne testu eurofit………. 30


Rozdział 3
Wyniki badań

3.1. Wyniki badań budowy ciała badanych grup ……….39
3.2. Wyniki badań uzdolnień motorycznych badanych grup ……….46
3.3. Porównanie wyników obu grup ……….64


Rozdział 4
Osiągnięte cele, wnioski, dyskusja………. 70

Zakończenie……….76
Piśmiennictwo……….78
Aneks ……….79
Wykaz zdjęć, tabel, wykresów………. 82
Streszczenie ……….83
Summary………. 84