Rozwój handlu elektronicznego w Polsce na przykladzie portalu turystycznego
10 stycznia 2022
Wstęp………3
Rozdział 1
Współczesny biznes w internecie
2.1 Historia Internetu i możliwości wykorzystania w biznesie………7
2.2 Pojęcia handlu elektronicznego………16
2.3 Struktury i strategie e-handlu………22
2.4 Konkurencja między handlem tradycyjnym a e-commerce………29
2.5 Sposoby płatności w handlu elektronicznym………38
2.6 Prawne aspekty działalności polskiego handlu elektronicznego………41
Rozdział 2
Metodyka badania własnego
3.1 Problemy i hipotezy badawcze………46
3.2 Cel badawczy………48
3.3 Metoda i narzędzia badawcze………49
3.4 Charakterystyka respondentów………50
3.5 Prezentacja wynników badania po sytuacji finansowej………56
Rozdział 3
Polski handel elektroniczny na runku turystycznym
4.1 Powstanie pierwszego polskiego portalu turystycznego………58
4.2. Perspektywy rozwoju i strategie polskiego e-handlu………64
Zakończenie………76
Bibliografia………78
Spis tabel………81
Aneks………81
Spis wykresów………81
Spis rysunków………81
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|