Sensoplastyka jako metoda wspomagania rozwoju dzieci w żłobku

23 czerwca 2020 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Badany problem w literaturze przedmiotu

1.1.Rozwój dziecka w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym
1.2.Sensoplastyka jako metoda wspomagania rozwoju dziecka

Rozdział II
Program badań własnych

2.1. Cel pracy i pytania badawcze
2.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.3. Organizacja i przebieg badań własnych
2.4. Charakterystyka terenu badań

Rozdział III
Prezentacja i analiza wyników badań własnych

3.1. Jak zajęcia Sensoplastyki wpływają na rozwój mowy dzieci?
3.2. Jak zajęcia Sensoplastyki wpływają na rozwój motoryki małej dzieci?
3.3. Jak zajęcia Sensoplastyki wpływają na rozwój emocjonalno społeczny dzieci?
3.4. Obserwacja zajęć Sensoplastyki przeprowadzonych w żłobku

Wnioski z przeprowadzonych badań
Bibliografia