Sensoplastyka jako metoda wspomagania rozwoju dzieci w żłobku
23 czerwca 2020
Wstęp
Rozdział I
Badany problem w literaturze przedmiotu
1.1.Rozwój dziecka w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym
1.2.Sensoplastyka jako metoda wspomagania rozwoju dziecka
Rozdział II
Program badań własnych
2.1. Cel pracy i pytania badawcze
2.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.3. Organizacja i przebieg badań własnych
2.4. Charakterystyka terenu badań
Rozdział III
Prezentacja i analiza wyników badań własnych
3.1. Jak zajęcia Sensoplastyki wpływają na rozwój mowy dzieci?
3.2. Jak zajęcia Sensoplastyki wpływają na rozwój motoryki małej dzieci?
3.3. Jak zajęcia Sensoplastyki wpływają na rozwój emocjonalno społeczny dzieci?
3.4. Obserwacja zajęć Sensoplastyki przeprowadzonych w żłobku
Wnioski z przeprowadzonych badań
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|