Wpływ zarządzania logistycznego na realizację celów sprzedażowych na przykładzie sieci dyskontowej XYZ w zakresie pozyskiwania pracowników

10 listopada 2019 0 Przez administrator

Wstęp……….2

Rozdział I
Rola logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

1.1 Pojęcie, cele i istota logistyki i zarządzania logistycznego……….4
1.2 Znaczenie strategiczne zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie……….8
1.3 Systemy i procesy logistyczne……….12
1.4 Orientacja logistyczna i marketingowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem – marketing logistyczny……….16

Rozdział II
Charakterystyka sieci dyskontowej XYZ Polska Sp. z o.o

2.1 Geneza powstania i historia sieci dyskontowej XYZ w ujęciu społecznej odpowiedzialności biznesu……….19
2.2 Przedmiot działalności……….20
2.3 Struktura organizacyjna……….22
2.4 Stan i struktura zatrudnienia……….27
2.5 Wyniki działalności……….28
2.6 Pozycja rynkowa……….29
2.7 Analiza SWOT……….31
2.8 Mapa empatii klienta i model biznesowy……….35
2.9 Strategia działania i perspektywy rozwoju……….38

Rozdział III
Realizacja celów sprzedażowych w świetle analizy dokumentów przedsiębiorstwa.

3.1 Charakterystyka procesów logistycznych w badanym przedsiębiorstwie……….40
3.2 Cel analizy, organizacja i metodologia przeprowadzonych badań……….43
3.3 Prezentacja wyników……….45
3.4 Wnioski z przeprowadzonych badań……….53
3.5 Propozycje doskonalące wykorzystanie zarządzania logistycznego do umocnienia pozycji rynkowej……….56

Zakończenie……….58
Bibliografia……….60
Spis tabel……….63
Spis rysunków……….64


Wstęp

Rozdział I
Rekrutacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi

1.1. Pojęcie rekrutacji i jej rodzaje
1.2. Metody stosowane w procesie rekrutacji
1.3. Źródła dostępu do kandydatów
1.4. Selekcja pracowników – metody i rodzaje


Rozdział II
Działalność agencji zatrudnienia na rynku pracy

2.1. Uwarunkowania prawne prowadzenia działalności firm rekrutacyjnych w Polsce
2.2. Zakres działalności agencji zatrudnienia
2.3. Współpraca agencji zatrudnienia z przedsiębiorstwami
2.4. Rola konsultanta rekrutacji w procesie rekrutacji


Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1. Cel i przedmiot pracy
3.2. Problem badawczy i hipotezy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.4. Charakterystyka terenu badań i grupy badawczej


Rozdział IV
Ocena skuteczności firm rekrutacyjnych w zakresie pozyskiwania pracowników

4.1. Analiza rynku firm rekrutacyjnych
4.2. Analiza działalności wybranych firm rekrutacyjnych
4.3. Ocena skuteczności działań agencji rekrutacyjnych na podstawie badań własnych
4.4. Propozycja uniwersalnego kwestionariusza rekrutacyjnego


Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki