Specyficzne trudnosci w czytaniu i pisaniu dzieci w wieku wczesnoszkolnym
23 października 2015
Wstęp……….2
Rozdział I.
Trudnosci w czytaniu i pisaniu u dzieci
1.1. Istota i struktura czynnosci czytania i pisania………. 4
1.2. Objawy zaburzen mowy i trudnosci w pisaniu………. 5
1.3. Rodzaje trudnosci w czytaniu pisaniu………. 9
1.4. Przyczyny trudnosci w czytaniu i pisaniu………. 10
Rozdział II.
Ryzyko dysleksji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
2.1. Dysleksja a problem ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym ……….15
2.2. Diagnozowanie ryzyka dysleksji………. 19
2.3. Sposoby pracy edukacyjnej z dziecmi z ryzykiem dysleksji………. 26
2.4. Wybrane przyklady cwiczen korekcyjno-kompensacyjnych ……….30
Rozdział III.
Podstawy metodologiczne badan wlasnych
3.1. Przedmiot i cel badan ……….38
3.2. Problemy i hipotezy badawcze ……….38
3.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze………. 40
3.4. Organizacja i przebieg badan ……….41
Rozdział IV.
Analiza wyników badan wlasnych
4.1. Struktura badanej grupy ……….44
4.2. Umiejetnosci dzieci z trudnosciami w czytaniu i pisaniu w opinii nauczycieli ……….45
4.3. Poziom zaangazowania uczniów w cwiczenia i zajecia usprawniajace………. 52
4.4. Metody i formy pracy z dziecmi z trudnosciami w czytaniu i pisaniu ……….54
Podsumowanie i wnioski………. 57
Bibliografia………. 60
Spis schematów, tabel, wykresów………. 62
Aneks………. 63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|