Sponsoring, jako narzędzie budowania wizerunku banku na wybranych przykładach
23 listopada 2021
Wstęp……….4
Rozdział I
Wizerunek banku a jego tożsamość
1. Pojęcie wizerunku w literaturze przedmiotu………. 6
2. Zakres działań budowy wizerunku i jego adresaci ……….10
3. Czynniki wpływające na image przedsiębiorstwa związane z odbiorcami wizerunku………. 15
4. Koncepcja 7P w budowaniu wizerunku banku ……….17
Rozdział II
Sponsoring jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
1. Istota, cechy, rodzaje i funkcje sponsoringu ……….24
2. Wady i zalety wykorzystywania sponsoringu w promocji przedsiębiorstwa ……….30
3. Metody kształtowania wizerunku za pomocą sponsoringu ……….32
4. Sponsoring sportu, kultury i inne obszary sponsorowania ……….36
Rozdział III
Kampanie sponsoringowe banków
1. Metody i techniki wykorzystywane przez banki w celu budowania ich wizerunku na wybranych przykładach………. 49
2. Zastosowanie sponsoringu w wybranych bankach ……….52
3. Analiza i wnioski z działań sponsoringowych analizowanych banków ……….59
Podsumowanie ……….68
Bibliografia ……….70
Wykaz tabel, wykresów i rysunków………. 75
Wykres fotografii ……….76
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|