Sprawność fizyczna uczniów klas 1-3

10 listopada 2019 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Istota kultury fizycznej w życiu człowieka

1.1. Kultura fizyczna – zarys wiedzy
1.2. Rozwój fizyczny i sprawność motoryczna – definicje i czynniki warunkujące rozwój i adaptację
1.3. Wpływ wzmożonej aktywności fizycznej na organizm
1.4. Sprawność fizyczna dzieci i młodzieży w Polsce na podstawie wybranej literatury

Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Cel i zakres badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Materiał badawczy, charakterystyka badanej zbiorowości i program przebiegu badań
2.4. Metody statystyczne i sposób prezentacji wyników

Rozdział III
Analiza wyników badań

3.1. Analiza budowy somatycznej w rozdziale na uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej na wsi i w mieście
3.2. Poziom rozwoju motorycznego
3.2.1 Równowaga
3.2.2 Gibkość tułowia
3.2.3 Siła eksplozywna – skok w dal z miejsca
3.2.4 Wytrzymałość siłowa mięśni brzucha – siady z leżenia
3.2.5 Wytrzymałość biegowa
3.2.6 Wytrzymałość mięśniowa ramion i barków
3.2.7 Szybkość
3.3. Ogólna sprawność fizyczna badanych z miasta i ze wsi

Podsumowanie i wnioski
Piśmiennictwo
Streszczenie
Spis tabel i rysunków