Srodowisko rodzinne i internatowe a osobowosc dzieci z wada sluchu
19 października 2015
Rozdział I.
Srodowisko rodzinne i internatowe a osobowosc dzieci z wada sluchu
1. Wada sluchu – jej przyczyny, rodzaje i konsekwencje
1.1. Pojęcie wady sluchu
1.2. Klasyfikacja dzieci z uszkodzonym sluchem
1.3. Klasyfikacje uszkodzen sluchu
2. Rodzina jako środowisko wychowawcze
2.1. Pojęcie rodziny
2.2. Funkcje rodziny
2.3. Wpływ rodziny na rozwój osobowosci dziecka
2.4. Typologia postaw rodzicielskich
2.5. Postawy rodziców wobec dzieci gluchych
3. Internat jako środowisko wychowawcze
3.1. Pojęcie internatu, jego funkcje i zadania
3.2. Czas wolny wychowanków, zajecia pozalekcyjne i ich rola w wychowaniu dzieci
3.3. Wpływ internatu na osobowosc dziecka
4. Przystosowanie jako proces rozwoju osobowosci
4.1. Pojęcie przystosowania
Rozdział II.
Metodologia badan
1. Cel i problematyka badan
2. Metody badawcze
3. Techniki badawcze
Bibliografia
Aneks(kwestionariusze ankiet)
Uwaga: Do pracy nie sa dolaczone wyniki i analiza badan.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|