Środowiskowe czynniki i modele kształtowania umiejętności czytania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w XYZ

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział 1
Badany problem w literaturze przedmiotu

1.1. czym jest czytanie?
1.1.1 Wyjaśnienie pojęcia
1.1.2. Czynniki wpływające na rozwój umiejętności czytania
1.2. Wpływy i znaczenie środowiska na proces kształtowania umiejętności czytania u dzieci
1.2.1. Pojęcie środowiska i jego elementy
1.2.2. Dotychczasowe badania na temat czytania


Rozdział 2
Metodologia badań własnych

2.1 zespół badawczy
2.2 Cele i pytania badawcze
2.3 Metody, techniki i narzędzia badawcze
2.4 Organizacja i przebieg badań własnych
2.5 Charakterystyka terenu badań


Rozdział 3
Prezentacja i analiza wyników badań własnych

3.1. Wyniki badań własnych
3.2. Wnioski z badań własnych


Bibliografia
Załącznik