Strategia marketingowa na podstawie firmy XYZ

7 marca 2019 0 Przez administrator


Wstęp………2

Rozdział I
Pojęcie i znaczenie marketingu.

1.1. Orientacja marketingowa………4
1.2. Strategia marketingowa w zarządzaniu firmą………8
1.3. Miejsce strategii marketingowej w działalności przedsiębiorstwa………16
1.4. Rodzaj strategii marketingowej i kryteria jej wyboru………19
1.5. Etapy formułowania strategii marketingowej oraz narzędzia ją wspomagające………26


Rozdział II
PPH Premgal jako podmiot działań marketingowych.

2.1. Profil i zakres działalności przedsiębiorstwa………36
2.2. Analiza potencjału kadrowego firmy………44
2.3. Charakterystyka ekonomiki firmy………52


Rozdział III
Podstawy formułowania strategii marketingowej dla firmy XYZ.

3.1. Działania marketingowe podejmowane obecnie w firmie ( analiza SWOT )………58
3.2. Koncepcja strategii marketingowej i kierunki działań………66
3.3. Podsumowanie………75


Zakończnie………77
Spis literatury………79
Spis rysunków………81
Spiis tablic………82