Strategia marketingowa na podstawie firmy XYZ
7 marca 2019
Wstęp………2
Rozdział I
Pojęcie i znaczenie marketingu.
1.1. Orientacja marketingowa………4
1.2. Strategia marketingowa w zarządzaniu firmą………8
1.3. Miejsce strategii marketingowej w działalności przedsiębiorstwa………16
1.4. Rodzaj strategii marketingowej i kryteria jej wyboru………19
1.5. Etapy formułowania strategii marketingowej oraz narzędzia ją wspomagające………26
Rozdział II
PPH Premgal jako podmiot działań marketingowych.
2.1. Profil i zakres działalności przedsiębiorstwa………36
2.2. Analiza potencjału kadrowego firmy………44
2.3. Charakterystyka ekonomiki firmy………52
Rozdział III
Podstawy formułowania strategii marketingowej dla firmy XYZ.
3.1. Działania marketingowe podejmowane obecnie w firmie ( analiza SWOT )………58
3.2. Koncepcja strategii marketingowej i kierunki działań………66
3.3. Podsumowanie………75
Zakończnie………77
Spis literatury………79
Spis rysunków………81
Spiis tablic………82
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|