Strategia marketingowa przedsiębiorstwa produkcyjno-uslugowego

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………. 4

Rozdział I.
Strategia marketingowa a ogólna strategia firmy ……….6

1.1. Istota strategii marketingowej ……….8
1.2. Formulowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa ……….12
1.3. Analiza szans i ryzyka firm ……….15
1.4. Identyfikacja docelowych rynków działania ; segmentacja rynku ……….16
1.5. Pozycjonowanie produktu oraz programowanie marketingu-mix ……….21

Rozdział II.
Rodzaje strategii marketingowych ……….26

2.1. Strategie normatywne rozwoju przedsiębiorstwa………. 26
2.2. Strategie produkt – rynek ……….28
2.3. Strategie segmentacji rynku ……….31
2.4. Strategie konkurencyjne ……….35

Rozdział III.
Marketingowa strategia przedsiębiorstwa produkcyjno-uslugowego w świetle literatury ……….38

3.1. Istota i rola strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiebiorstwem produkcyjno-uslugowym ……….38
3.2. Koncepcja marketingowej strategii produktu i jej elementy ……….40
3.3. Proces formulowania marketingowej strategii produkcji………. 48

Rozdział IV.
Strategia marketingowa działalności produkcyjno-uslugowej w przedsiębiorstwie XYZ ……….55

4.1. Ogólna charakterystyka działalności gospodarczej przedsiębiorstwa XYZ………. 55
4.2. Elementy marketingowych strategii działalności przedsiębiorstwa ……….58
4.2.1. Strategia produktu ……….58
4.2.2. Strategia cen ………. 63
4.2.3. Strategia dystrybucji………. 65
4.2.4. Strategia promocji ……….67

Zakończenie ……….71
Bibliografia………. 75