Strategia marketingowa w firmie XYZ.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………2

Rozdział I
Zarządzanie w przedsiębiorstwie.

1. Pojęcie zarządzania………4
2. Funkcje zarządzania………9
3. Struktura zarządzania w przedsiębiorstwie………13


Rozdział II
Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

1. Istota i znaczenie marketingu w przedsiębiorstwie……….15
2. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa………20
3. Wpływ strategii marketingowej na zarządzanie przedsiębiorstwem………26


Rozdział III
Strategia działania przedsiębiorstwa XYZ

1. Metodyka badan………29
2. Konkurencja rynkowa w działalności przedsiębiorstwa XYZ………33
3. Wpływ otoczenia na strategie działalności przedsiębiorstwa XYZ………39


Rozdział IV
Ocena strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiebiorstwem XYZ

1. Instrumenty marketingowe wpływ na zarządzanie przedsiebiorstwem XYZ………41
2. Strategie planowania marketingowego w przedsiebiorwstie XYZ………45
3. Ocena strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiebiorstwem XYZ………51


Zakończenie………59
Bibliografia………62
Spis tabel………64