Strategie ekspansji firm sektora TSL na rynku europejskim na przykładzie wybranych firm kurierskich

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział 1
Strategia ekspansji zagranicznej przedsiębiorstwa usługowego i zasady jej planowania

1. Istota strategii ekspansji przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne
2. Rodzaje strategii ekspansji
3. Formy wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny
4. Specyfika działalności firmy usługowej
5. Proces budowy strategii ekspansji w przedsiębiorstwie usługowym

Rozdział 2
Potencjał strategiczny firm DPD oraz DHL Express w kontekście ich ekspansji na rynki krajów UE

1. Usługi kurierskie i ich specyfika
2. Charakterystyka firm DPD oraz DHL Express
3. Określenie pozycji rynkowej firm DPD oraz DHL Express
4. Formułowanie strategii rynkowych w firmach DPD oraz DHL Express
5. Instrumenty realizacji strategii rynkowych w firmach DPD oraz DHL Express

Rozdział 3
Strategie ekspansji firm DPD i DHL Express na rynki krajów Unii Europejskiej

Zakończenie
Bibliografia