Strategie marketingowe pozyskiwania klientów w hotelarstwie i gastronomii na przykladzie hotelu-spa “Dom goscinny “Dobrynia””
20 grudnia 2020
Wstep
Rozdzial 1
Podstawowe zagadnienia z marketingu
1.1. Pojecie i istota marketingu
1.2. Cele i zadania marketingu
Rozdzial 2
Analiza systemu marketingowego hotelu-spa “Dom goscinny “Dobrynia””
2.1. Charakterystyka obiektu
2.2. Marketing mix hotelu-spa “Dom goscinny “Dobrynia””
2.3. Analiza strategii marketingowych hotelu-spa “Dom goscinny “Dobrynia””
Rozdzial 3
Analiza wyników badan
3.1. Metodologiczne podstawy badan
3.2. Analiza wyników badan
3.3. Wnioski
Bibliografia
Streszczenie
Summary
Spis tabel
Spis diagramów
Spis rycin
Spis zalaczników
Zalaczniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|