Studium indywidualnego przypadku uczennicy szkoły zawodowej specjalnej klasy II upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim – lat 18.

7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………. 4

Rozdział I.
Założenia psychologiczno – pedagogiczne studium indywidualnego przypadku jednostki upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim

1.1. Istota upośledzenia umysłowego………. 6
1.2. Kryteria klasyfikacji odchyleń od normy………. 8
1.3. Przyczyny upośledzenia umysłowego………. 12
1.4. Przystosowanie społeczne jednostki upośledzonej umysłowo w procesie rewalidacji ……….15

Rozdział II.
Problematyka badawcza na tle wybranego przypadku – uczennicy

2.1. Uzasadnienie wyboru przypadku do badań………. 17
2.2. Cele pracy, przedmiot i charakter badań………. 18
2.3. Charakterystyka wybranego przypadku – główne problemy ………. 19
2.4. Studium przypadku jako metoda badań pedagogicznych………. 21
2.5. Stosowane techniki i narzędzia badawcze – ich charakterystyka………. 22
2.6. Charakterystyka środowiska rodzinnego i szkolnego badanego dziecka ………. 27
2.7. Sposób analizy zebranego materiału ……….33

Rozdział III.
Diagnoza przyczynowo-skutkowa uczennicy upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim na tle przeprowadzonego studium przypadku

3.1. Analiza wyników badań – weryfikacja problemu………. 34
3.2. Aktualny stan dziecka – diagnoza kompleksowa………. 36
3.3. Program rewalidacji uczennicy na tle postawionej diagnozy ………. 37

Podsumowanie ………. 41
Zakończenie ………. 42
Bibliografia ………. 44
Aneks ………. 43

Uwaga: Brak przypisów.