System oceny pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi na przykładzie przedsiębiorstwa DHL Express Poland
3 marca 2019
Wstęp……..2
Rozdział 1
Zarządzanie zasobami ludzkimi w literaturze – podstawy teoretyczne
1.1. Pojęcie i istota zarządzania zasobami ludzkimi…….. 6
1.2. Zakres zarządzania zasobami ludzkimi…….. 9
1.3. Planowanie potrzeb kadrowych…….. 15
1.4. Metody zarządzania zasobami ludzkimi ……..19
Rozdział 2
Oceny pracownicze jako element zarządzania zasobami ludzkimi
2.1. Pojęcie i istota oceny pracowniczej…….. 27
2.2. Okresowe oceny pracownicze ……..33
2.3. Procedura przeprowadzania oceny pracowników ……..38
2.4. Rola ocen pracowniczych ……..49
Rozdział 3
Diagnoza funkcjonowania przedsiębiorstwa DHL Express Poland
3.1. Przedmiot działalności i strategia rozwoju przedsiębiorstwa ……..52
3.2. Struktura organizacyjna ……..54
3.3. Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstwa ……..55
3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach ……..59
Rozdział 4
Analiza i ocena systemu oceny pracowników w przedsiębiorstwie
4.1. Oceny oparte na kompetencjach…….. 67
4.2. Ocena jako instrument rozwoju pracownika…….. 75
4.3. Stosowanie oceny pracowniczej – ankieta w ramach Programu Badania Opinii Zespołu…….. 79
Podsumowanie ……..88
Wykaz piśmiennictwa ……..91
Spis tabel…….. 94
Spis rysunków ……..94
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|